asko_banner_nitech
FelanmÀlan


Exempel pÄ typskylt frÄn diskmaskin:

Förstklassig service

NÀr du köper en produkt frÄn ASKO kan du vara sÀker pÄ att vi löser problemet för dig i de sÀllsynta fall fel uppstÄr. Eftersom vi vill att du fÄr ut mesta möjliga av vÄra produkter och att du ska kÀnna trygghet i de fall fel uppstÄr Àr en god kundservice ett prioriterat omrÄde för oss. VÄrt servicekoncept bestÄr av följande delar:

  • Vi utbildar kontinuerligt vĂ„ra anstĂ€llda för att sĂ€kerstĂ€lla att vi kan erbjuda bra och professionell kundservice.
  • Vi erbjuder teknisk rĂ„dgivning och stöd genom vĂ„r kunniga och erfarna personal.
  • Vi tar ansvar för att lösa dina problem, och vi ser till att hĂ„lla dig stĂ€ndigt uppdaterad.
  • Vi svarar pĂ„ alla telefonsamtal och andra typer av förfrĂ„gningar snabbt och effektivt.
  • Om du behöver tala med nĂ„gon av vĂ„ra specialutbildade servicetekniker kommer du att bli kontaktad inom 24 timmar efter första kontakten med oss.
  • Vi gör vĂ„rt yttersta för att lösa problemen i första försöket.
  • Vi anvĂ€nder endast originalreservdelar.

Alla ASKO produkter för hushÄllsbruk omfattas av vÄr G5 kvalitet Service.