Vi Àr din auktoriserade servicepartner i Norr och VÀsterbotten, vÀlkommen med din felanmÀlan sÄ bokar vi service pÄ plats hemma hos dig!
NÀr du köper en produkt frÄn Gorenje kan du vara sÀker pÄ att vi löser problemet för dig i de sÀllsynta fall fel uppstÄr. Eftersom vi vill att du fÄr ut mesta möjliga av vÄra produkter och att du ska kÀnna trygghet i de fall fel uppstÄr Àr en god kundservice ett prioriterat omrÄde för oss. VÄrt servicekoncept bestÄr av följande delar:
- Vi utbildar kontinuerligt vÄra anstÀllda för att sÀkerstÀlla att vi kan erbjuda bra och professionell kundservice.
- Vi erbjuder teknisk rÄdgivning och stöd genom vÄr kunniga och erfarna personal.
- Vi tar ansvar för att lösa dina problem, och vi ser till att hÄlla dig stÀndigt uppdaterad.
- Vi svarar pÄ alla telefonsamtal och andra typer av förfrÄgningar snabbt och effektivt.
- Om du behöver tala med nÄgon av vÄra specialutbildade servicetekniker kommer du att bli kontaktad inom 24 timmar efter första kontakten med oss.
- Vi gör vÄrt yttersta för att lösa problemen i första försöket.
- Vi anvÀnder endast originalreservdelar.
Alla Gorenje produkter för hushÄllsbruk omfattas av vÄr G5 kvalitet Service.