Felanmälan Gorenje


Exempel på typskylt:

Förstklassig service

När du köper en produkt från Gorenje kan du vara säker på att vi löser problemet för dig i de sällsynta fall fel uppstår. Eftersom vi vill att du får ut mesta möjliga av våra produkter och att du ska känna trygghet i de fall fel uppstår är en god kundservice ett prioriterat område för oss. Vårt servicekoncept består av följande delar:

  • Vi utbildar kontinuerligt våra anställda för att säkerställa att vi kan erbjuda bra och professionell kundservice.
  • Vi erbjuder teknisk rådgivning och stöd genom vår kunniga och erfarna personal.
  • Vi tar ansvar för att lösa dina problem, och vi ser till att hålla dig ständigt uppdaterad.
  • Vi svarar på alla telefonsamtal och andra typer av förfrågningar snabbt och effektivt.
  • Om du behöver tala med någon av våra specialutbildade servicetekniker kommer du att bli kontaktad inom 24 timmar efter första kontakten med oss.
  • Vi gör vårt yttersta för att lösa problemen i första försöket.
  • Vi använder endast originalreservdelar.

Alla Gorenje produkter för hushållsbruk omfattas av vår G5 kvalitet Service.

Integritetsinställningscenter

    Necessary

    nitech.se använder cookies för att samla statistik om trafiken på sajten och för viss funktionalitet. Den insamlade datan används för att vidareutveckla innehåll och funktioner på webbplatsen.

    Du kan ställa in din webbläsare på att blockera cookies och du kan ta bort redan lagrade cookies. Det kan dock försämra upplevelsen och funktionaliteten av såväl nitech.se som andra webbplatser du besöker.

    En cookie är en textfil som sparas på din dator när du besöker en webbplats. Nästa gång du besöker samma webbplats kan den läsa din cookie och visa sidorna enligt dina inställningar.

    Advertising

    Analytics

    Other