Exempel på typskylt:
Förstklassig service
När du köper en produkt från Gorenje kan du vara säker på att vi löser problemet för dig i de sällsynta fall fel uppstår. Eftersom vi vill att du får ut mesta möjliga av våra produkter och att du ska känna trygghet i de fall fel uppstår är en god kundservice ett prioriterat område för oss. Vårt servicekoncept består av följande delar:
- Vi utbildar kontinuerligt våra anställda för att säkerställa att vi kan erbjuda bra och professionell kundservice.
- Vi erbjuder teknisk rådgivning och stöd genom vår kunniga och erfarna personal.
- Vi tar ansvar för att lösa dina problem, och vi ser till att hålla dig ständigt uppdaterad.
- Vi svarar på alla telefonsamtal och andra typer av förfrågningar snabbt och effektivt.
- Om du behöver tala med någon av våra specialutbildade servicetekniker kommer du att bli kontaktad inom 24 timmar efter första kontakten med oss.
- Vi gör vårt yttersta för att lösa problemen i första försöket.
- Vi använder endast originalreservdelar.
Alla Gorenje produkter för hushållsbruk omfattas av vår G5 kvalitet Service.