Felanmälan ASKO

Felanmälan ASKO service Norr och Västerbotten

Vi är din auktoriserade ASKO servicepartner i Norrbotten och Västerbotten. Här gör du din felanmälan och vi startar med kontaktuppgifter i ärendet.

ADRESS

Perfekt, nu behöver vi adress till den plats där produkten finns och service skall utföras.

PRODUKT (SE TYPSKYLT)

Tack, nu behöver vi uppgifter om din produkt: Tänk på att det är mycket viktigt att notera art.nr, modell och serienummer redan vid felanmälan.

FELBESKRIVNING

Snart klart! Nästa steg är att försöka beskriva problemet så detaljerat som möjligt, det underlättar vår validering och vi kan lösa problemet redan vid första besöket!

INKÖPSUPPGIFTER / SKICKA FELANMÄLAN

Sista steget: Notera inköpsställe och datum om du har det tillgängligt, klicka på skicka felanmälan för att skicka in den till oss.

  • KONTAKT
  • ADRESS
  • PRODUKT
  • FELBESKRIVNING
  • SLUTFÖR

KONTAKTUPPGIFTER

Förnamn

Efternamn

Mobilnummer

Företagsnamn (om företag)

E-post adress

ADRESS

Gatuadress

Postnummer

Ort

Eventuell portkod

PRODUKTUPPGIFTER

Typ av produkt

Model

Type

Art no

Serial no

FELBESKRIVNING

Felbeskrivning

Eventuell felkod

INKÖPSUPPGIFTER

Inköpsdatum

Butik

Bild / PDF för kvitto (vi kan även ta det vid besöket)

Exempel på typskylt från diskmaskin:

Förstklassig service

När du köper en produkt från ASKO kan du vara säker på att vi löser problemet för dig i de sällsynta fall fel uppstår. Eftersom vi vill att du får ut mesta möjliga av våra produkter och att du ska känna trygghet i de fall fel uppstår är en god kundservice ett prioriterat område för oss. Vårt servicekoncept består av följande delar:

  • Vi utbildar kontinuerligt våra anställda för att säkerställa att vi kan erbjuda bra och professionell kundservice.
  • Vi erbjuder teknisk rådgivning och stöd genom vår kunniga och erfarna personal.
  • Vi tar ansvar för att lösa dina problem, och vi ser till att hålla dig ständigt uppdaterad.
  • Vi svarar på alla telefonsamtal och andra typer av förfrågningar snabbt och effektivt.
  • Om du behöver tala med någon av våra specialutbildade servicetekniker kommer du att bli kontaktad inom 24 timmar efter första kontakten med oss.
  • Vi gör vårt yttersta för att lösa problemen i första försöket.
  • Vi använder endast originalreservdelar.

Alla ASKO produkter för hushållsbruk omfattas av vår G5 kvalitet Service.

sv_SESvenska
sv_SESvenska