FelanmÀlan
Exempel pÄ typskylt frÄn diskmaskin:
Förstklassig service
NÀr du köper en produkt frÄn ASKO kan du vara sÀker pÄ att vi löser problemet för dig i de sÀllsynta fall fel uppstÄr. Eftersom vi vill att du fÄr ut mesta möjliga av vÄra produkter och att du ska kÀnna trygghet i de fall fel uppstÄr Àr en god kundservice ett prioriterat omrÄde för oss. VÄrt servicekoncept bestÄr av följande delar:
- Vi utbildar kontinuerligt vÄra anstÀllda för att sÀkerstÀlla att vi kan erbjuda bra och professionell kundservice.
- Vi erbjuder teknisk rÄdgivning och stöd genom vÄr kunniga och erfarna personal.
- Vi tar ansvar för att lösa dina problem, och vi ser till att hÄlla dig stÀndigt uppdaterad.
- Vi svarar pÄ alla telefonsamtal och andra typer av förfrÄgningar snabbt och effektivt.
- Om du behöver tala med nÄgon av vÄra specialutbildade servicetekniker kommer du att bli kontaktad inom 24 timmar efter första kontakten med oss.
- Vi gör vÄrt yttersta för att lösa problemen i första försöket.
- Vi anvÀnder endast originalreservdelar.
Alla ASKO produkter för hushÄllsbruk omfattas av vÄr G5 kvalitet Service.