asko_banner_nitech
FelanmÀlan

Vi Àr din auktoriserade servicepartner i Norr och VÀsterbotten, vÀlkommen med din felanmÀlan sÄ bokar vi ut service pÄ plats hemma hos dig!

NÀr du köper en produkt frÄn ASKO kan du vara sÀker pÄ att vi löser problemet för dig i de sÀllsynta fall fel uppstÄr. Eftersom vi vill att du fÄr ut mesta möjliga av vÄra produkter och att du ska kÀnna trygghet i de fall fel uppstÄr Àr en god kundservice ett prioriterat omrÄde för oss. VÄrt servicekoncept bestÄr av följande delar:

  • Vi utbildar kontinuerligt vĂ„ra anstĂ€llda för att sĂ€kerstĂ€lla att vi kan erbjuda bra och professionell kundservice.
  • Vi erbjuder teknisk rĂ„dgivning och stöd genom vĂ„r kunniga och erfarna personal.
  • Vi tar ansvar för att lösa dina problem, och vi ser till att hĂ„lla dig stĂ€ndigt uppdaterad.
  • Vi svarar pĂ„ alla telefonsamtal och andra typer av förfrĂ„gningar snabbt och effektivt.
  • Om du behöver tala med nĂ„gon av vĂ„ra specialutbildade servicetekniker kommer du att bli kontaktad inom 24 timmar efter första kontakten med oss.
  • Vi gör vĂ„rt yttersta för att lösa problemen i första försöket.
  • Vi anvĂ€nder endast originalreservdelar.

Alla ASKO produkter för hushÄllsbruk omfattas av vÄr G5 kvalitet Service.

Exempel pÄ typskylt frÄn diskmaskin: