Felanmälan ASKO service Norr och Västerbotten
Vi är din auktoriserade ASKO servicepartner i Norrbotten och Västerbotten. Här gör du din felanmälan och vi startar med kontaktuppgifter i ärendet.
ADRESS
Perfekt, nu behöver vi adress till den plats där produkten finns och service skall utföras.
PRODUKT (SE TYPSKYLT)
Tack, nu behöver vi uppgifter om din produkt: Tänk på att det är mycket viktigt att notera art.nr, modell och serienummer redan vid felanmälan.
FELBESKRIVNING
Snart klart! Nästa steg är att försöka beskriva problemet så detaljerat som möjligt, det underlättar vår validering och vi kan lösa problemet redan vid första besöket!
INKÖPSUPPGIFTER / SKICKA FELANMÄLAN
Sista steget: Notera inköpsställe och datum om du har det tillgängligt, klicka på skicka felanmälan för att skicka in den till oss.
KONTAKTUPPGIFTER
Förnamn
Efternamn
Mobilnummer
E-post adress
ADRESS
Gatuadress
Postnummer
Ort
Eventuell portkod
PRODUKTUPPGIFTER
Typ av produkt
Model
Type
Art no
Serial no
FELBESKRIVNING
Felbeskrivning
Eventuell felkod
INKÖPSUPPGIFTER
Inköpsdatum
Butik
Bild / PDF för kvitto (vi kan även ta det vid besöket)
Max. size: 256,0 MB
Exempel på typskylt från diskmaskin:
Förstklassig service
När du köper en produkt från ASKO kan du vara säker på att vi löser problemet för dig i de sällsynta fall fel uppstår. Eftersom vi vill att du får ut mesta möjliga av våra produkter och att du ska känna trygghet i de fall fel uppstår är en god kundservice ett prioriterat område för oss. Vårt servicekoncept består av följande delar:
- Vi utbildar kontinuerligt våra anställda för att säkerställa att vi kan erbjuda bra och professionell kundservice.
- Vi erbjuder teknisk rådgivning och stöd genom vår kunniga och erfarna personal.
- Vi tar ansvar för att lösa dina problem, och vi ser till att hålla dig ständigt uppdaterad.
- Vi svarar på alla telefonsamtal och andra typer av förfrågningar snabbt och effektivt.
- Om du behöver tala med någon av våra specialutbildade servicetekniker kommer du att bli kontaktad inom 24 timmar efter första kontakten med oss.
- Vi gör vårt yttersta för att lösa problemen i första försöket.
- Vi använder endast originalreservdelar.
Alla ASKO produkter för hushållsbruk omfattas av vår G5 kvalitet Service.