Felanmälan Samsung service Norr och Västerbotten.
Vi är din auktoriserade Samsung servicepartner i Norr och Västerbotten. Om ditt ärende är inom garantiperioden gör du din felanmälan direkt till Samsungs support Tel: 0771 – 400 300. Är ditt ärende utanför garanti kan du skapa en felanmälan nedan.
ADRESS
Adress till den plats där produkten finns och service skall utföras.
PRODUKT (SE TYPSKYLT)
Tack, nu behöver vi uppgifter om din produkt: Tänk på att det är mycket viktigt att notera modell och serienummer redan vid felanmälan.
FELBESKRIVNING
Försök att beskriva problemet så detaljerat som möjligt, det underlättar vår validering och vi kan lösa problemet redan vid första besöket!
INKÖPSUPPGIFTER / SKICKA FELANMÄLAN
Notera inköpsställe och datum om du har det tillgängligt.
KONTAKTUPPGIFTER
Kundkategori:
Typ av ärende:
Du kan tyvärr inte göra en felanmälan till oss om produkten är inom garanti.
Felanmälan behöver registreras av Samsung support, ring 0771–726786 för felanmälan.
Försäkringsbolag:
Skadenummer:
E-post adress till kontaktperson / försäkringsbolag:
Notera försäkringsbolag, skadenummer samt e-post adress till handläggare eller e-post adress för godkännande av kostnadsförslag.
Dina kontaktuppgifter i ärendet noterar du nedan:
Företagsnamn:
Avdelning / Namn på verksamheten:
Kontaktperson i detta ärende:
Förnamn:
Efternamn:
Mobilnummer:
E-post adress:
ADRESS
Produkten finns på denna adress:
Gatuadress:
Postnummer:
Ort:
Bor du i lägenhet? Lämna gärna portkod nedan, det underlättar för teknikern under servicebesöket.
Eventuell portkod
Avvikande faktureringsadress (om ej garanti):
Org nr:
Företagsnamn:
Postadress:
Postnr:
Postort:
E-post faktura (PDF):
PRODUKTUPPGIFTER
Typ av produkt
Model:
Serial no (SN):
Bild på typskylt (ej obligatoriskt)
Max. size: 256,0 MB
FELBESKRIVNING
Felbeskrivning:
Eventuell felkod:
Bild som beskriver skada / fel (ej obligatoriskt):
Max. size: 256,0 MB
INKÖPSUPPGIFTER
Inköpsdatum:
Butik:
Enligt dataskyddsförordningen får vi inte registrera dina uppgifter utan ditt godkännande. Genom att klicka på "SKICKA FELANMÄLAN" godkänner du att vi lagrar dina personuppgifter i syfte att hantera ditt serviceärende. På din begäran rättar eller utplånar vi dina uppgifter. Dina personuppgifter används för att vi ska kunna hantera ditt serviceärende och fullfölja vårt uppdrag. Vi samarbetar med ett fåtal tillverkare och partners för att på bästa sätt hantera ditt ärende och dessa har möjlighet att ta del av dina kontakt och ärendeuppgifter.
Hur hittar jag mitt modellnummer?
Tvätt / Tork
Serienummer och modellens namn är tryckta på etiketten som sitter på luckans insida och som du ser när du öppnar luckan.
Kylskåp och frysar
Serienummer och modellens namn är tryckta på etiketten som sitter nere till vänster på enhetens utsida, i närheten av fronten. Det finns ytterligare en etikett på sidoväggen inne i kylen, ovanför den översta hyllan.
TV
Modell och serienummer finns på en grå etikett på baksidan av TVn.
Endast originaldelar
Vi använder endast originaldelar i alla våra reparationer för en hållbar lösning.
Märkesverkstad
Auktoriserad Samsung service, du behåller din garanti!
Expresservice
På platsen service inom 3-7 arbetsdagar.
Personlig service
Vi hjälper dig hela vägen från felanmälan till slutförd reparation, att du är nöjd är det viktigaste för oss!