Felanmälan Samsung service Norr och Västerbotten.
Vi är din auktoriserade Samsung servicepartner i Norr och Västerbotten. Om ditt ärende är inom garantiperioden gör du din felanmälan direkt till Samsungs support. Tel: 0771-726 786 Är ditt ärende utanför garanti kan du skapa en felanmälan nedan.
ADRESS
Adress till den plats där produkten finns och service skall utföras.
PRODUKT (SE TYPSKYLT)
Tack, nu behöver vi uppgifter om din produkt: Tänk på att det är mycket viktigt att notera modell och serienummer redan vid felanmälan.
FELBESKRIVNING
Försök att beskriva problemet så detaljerat som möjligt, det underlättar vår validering och vi kan lösa problemet redan vid första besöket!
INKÖPSUPPGIFTER / SKICKA FELANMÄLAN
Notera inköpsställe och datum om du har det tillgängligt.
KONTAKTUPPGIFTER
Förnamn
Efternamn
Mobilnummer
E-post adress
ADRESS
Gatuadress
Postnummer
Ort
Eventuell portkod
PRODUKTUPPGIFTER
Typ av produkt
Model
Serial no (SN)
FELBESKRIVNING
Felbeskrivning
Eventuell felkod
INKÖPSUPPGIFTER
Inköpsdatum
Butik
Hur hittar jag mitt modellnummer?
Tvätt / Tork
Serienummer och modellens namn är tryckta på etiketten som sitter på luckans insida och som du ser när du öppnar luckan.
Kylskåp och frysar
Serienummer och modellens namn är tryckta på etiketten som sitter nere till vänster på enhetens utsida, i närheten av fronten. Det finns ytterligare en etikett på sidoväggen inne i kylen, ovanför den översta hyllan.
TV
Modell och serienummer finns på en grå etikett på baksidan av TVn.
Endast originaldelar
Vi använder endast originaldelar i alla våra reparationer för en hållbar lösning.
Märkesverkstad
Auktoriserad Samsung service, du behåller din garanti!
Expresservice
På platsen service inom 3-7 arbetsdagar.
Personlig service
Vi hjälper dig hela vägen från felanmälan till slutförd reparation, att du är nöjd är det viktigaste för oss!