Felanmälan Samsung

Felanmälan Samsung service Norr och Västerbotten.

Vi är din auktoriserade Samsung servicepartner i Norr och Västerbotten. Om ditt ärende är inom garantiperioden gör du din felanmälan direkt till Samsungs support. Tel: 0771-726 786 Är ditt ärende utanför garanti kan du skapa en felanmälan nedan.

ADRESS

Adress till den plats där produkten finns och service skall utföras.

PRODUKT (SE TYPSKYLT)

Tack, nu behöver vi uppgifter om din produkt: Tänk på att det är mycket viktigt att notera modell och serienummer redan vid felanmälan.

FELBESKRIVNING

Försök att beskriva problemet så detaljerat som möjligt, det underlättar vår validering och vi kan lösa problemet redan vid första besöket!

INKÖPSUPPGIFTER / SKICKA FELANMÄLAN

Notera inköpsställe och datum om du har det tillgängligt.

  • KONTAKT
  • ADRESS
  • PRODUKT
  • FELBESKRIVNING
  • SLUTFÖR

KONTAKTUPPGIFTER

Kundkategori:


Typ av ärende:

Du kan tyvärr inte göra en felanmälan till oss om produkten är inom garanti.
Felanmälan behöver registreras av Samsung support, ring 0771–726786 för felanmälan.


Försäkringsbolag:

Skadenummer:

E-post adress till kontaktperson / försäkringsbolag:

Notera försäkringsbolag, skadenummer samt e-post adress till handläggare eller e-post adress för godkännande av kostnadsförslag.


Dina kontaktuppgifter i ärendet noterar du nedan:

Företagsnamn:

Avdelning / Namn på verksamheten:

Kontaktperson i detta ärende:

Förnamn:

Efternamn:

Mobilnummer:

E-post adress:

ADRESS

Produkten finns på denna adress:

Gatuadress:

Postnummer:

Ort:


Bor du i lägenhet? Lämna gärna portkod nedan, det underlättar för teknikern under servicebesöket.

Eventuell portkod


Avvikande faktureringsadress (om ej garanti):

Org nr:

Företagsnamn:

Postadress:

Postnr:

Postort:

E-post faktura (PDF):

PRODUKTUPPGIFTER

Typ av produkt

Model:

Serial no (SN):


Bild på typskylt (ej obligatoriskt)

Max. size: 256,0 MB

FELBESKRIVNING

Felbeskrivning:

Eventuell felkod:


Bild som beskriver skada / fel (ej obligatoriskt):

Max. size: 256,0 MB

INKÖPSUPPGIFTER

Inköpsdatum:

Butik:

Enligt dataskyddsförordningen får vi inte registrera dina uppgifter utan ditt godkännande. Genom att klicka på "SKICKA FELANMÄLAN" godkänner du att vi lagrar dina personuppgifter i syfte att hantera ditt serviceärende. På din begäran rättar eller utplånar vi dina uppgifter. Dina personuppgifter används för att vi ska kunna hantera ditt serviceärende och fullfölja vårt uppdrag. Vi samarbetar med ett fåtal tillverkare och partners för att på bästa sätt hantera ditt ärende och dessa har möjlighet att ta del av dina kontakt och ärendeuppgifter.

Hur hittar jag mitt modellnummer?

Tvätt / Tork

Serienummer och modellens namn är tryckta på etiketten som sitter på luckans insida och som du ser när du öppnar luckan.

Kylskåp och frysar

Serienummer och modellens namn är tryckta på etiketten som sitter nere till vänster på enhetens utsida, i närheten av fronten. Det finns ytterligare en etikett på sidoväggen inne i kylen, ovanför den översta hyllan.

TV

Modell och serienummer finns på en grå etikett på baksidan av TVn.

Endast originaldelar

Vi använder endast originaldelar i alla våra reparationer för en hållbar lösning.

Märkesverkstad

Auktoriserad Samsung service, du behåller din garanti!

Expresservice

På platsen service inom 3-7 arbetsdagar.

Personlig service

Vi hjälper dig hela vägen från felanmälan till slutförd reparation, att du är nöjd är det viktigaste för oss!