FELANMÄLAN SAMSUNG

Felanmälan Samsung service Norr och Västerbotten.

Vi är din auktoriserade Samsung servicepartner i Norr och Västerbotten. Om ditt ärende är inom garantiperioden gör du din felanmälan direkt till Samsungs support. Tel: 0771-400200 Är ditt ärende utanför garanti kan du skapa en felanmälan nedan.

ADRESS

Adress till den plats där produkten finns och service skall utföras.

PRODUKT (SE TYPSKYLT)

Tänk på att det är viktigt att notera art.nr, modell och serienummer redan vid felanmälan, i annat fall riskerar vi att få fel reservdelar till er service. Om du inte kan hitta typskylten finns det ytterligare en möjlighet att identifiera produkten med hjälp av garantibeviset.

FELBESKRIVNING

Försök att beskriva problemet så detaljerat som möjligt, det underlättar vår validering och vi kan lösa problemet redan vid första besöket!

INKÖPSUPPGIFTER / SKICKA FELANMÄLAN

Notera inköpsställe och datum om du har det tillgängligt.

  • KONTAKT
  • ADRESS
  • PRODUKT
  • FELBESKRIVNING
  • SLUTFÖR

KONTAKTUPPGIFTER

Förnamn

Efternamn

E-post adress

Mobilnummer

ADRESS

Gatuadress

Postnummer

Ort

Eventuell portkod

PRODUKTUPPGIFTER

Typ av produkt

Model

Serial no (SN)

FELBESKRIVNING

Felbeskrivning

Eventuell felkod

INKÖPSUPPGIFTER

Inköpsdatum

Butik

sv_SESvenska
sv_SESvenska