Vi är din auktoriserade servicepartner i Norr och Västerbotten, välkommen med din felanmälan så bokar vi service på plats hemma hos dig!
När du köper en produkt från Gorenje kan du vara säker på att vi löser problemet för dig i de sällsynta fall fel uppstår. Eftersom vi vill att du får ut mesta möjliga av våra produkter och att du ska känna trygghet i de fall fel uppstår är en god kundservice ett prioriterat område för oss. Vårt servicekoncept består av följande delar:
- Vi utbildar kontinuerligt våra anställda för att säkerställa att vi kan erbjuda bra och professionell kundservice.
- Vi erbjuder teknisk rådgivning och stöd genom vår kunniga och erfarna personal.
- Vi tar ansvar för att lösa dina problem, och vi ser till att hålla dig ständigt uppdaterad.
- Vi svarar på alla telefonsamtal och andra typer av förfrågningar snabbt och effektivt.
- Om du behöver tala med någon av våra specialutbildade servicetekniker kommer du att bli kontaktad inom 24 timmar efter första kontakten med oss.
- Vi gör vårt yttersta för att lösa problemen i första försöket.
- Vi använder endast originalreservdelar.
Alla Gorenje produkter för hushållsbruk omfattas av vår G5 kvalitet Service.